Als Medewerker Klantendienst ben jij het aanspreekpunt voor hun klanten en beantwoord je vragen over productlijnen, beleggingen, loyaliteitsbonussen, en meer. Je speelt een cruciale rol in het bieden van uitstekende service aan de klanten van het interactiecentrum.
Jouw taken omvatten onder andere:
Het verstrekken van informatie aan de klant.
Het invoeren van data en indexeren van bestanden.
Klanten informeren over de status van hun bestelling.
Het afhandelen van klachten.
Behandeling van inkomende/inbound oproepen.
Het verlenen van advies aan klanten.
Het samenstellen van administratieve dossiers.
Jouw profiel
Je hebt minstens een A2-diploma.
Je spreekt zowel Nederlands als Frans.
Je beschikt over communicatieve vaardigheden.
Je hebt een blanco uittreksel uit het strafregister.
Je hebt kennis van computers.
Zich voorstellen aan de telefoon
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
De activiteiten van een team coördineren
Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
De graad van hoogdringendheid evalueren
De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
Een vooruitgangstraject voorstellen
De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
De klant informeren over de kenmerken van de producten
De klant adviseren bij zijn keuze
Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen